Strona główna zginanie przedramion w podporze tyłem na ławeczkach

    zginanie przedramion w podporze tyłem na ławeczkach

    291
    5
    PODZIEL SIĘ

    5 KOMENTARZE

    1. Przyznam, że ostatnio odszedłem od tego ćwiczenia, między innymi ze względu na to, że wyciskam za duży ciężar i było mało chętnych na kładzenie go na moich nogach. Po prostu staje się to niewygodne. — Muscular Development Nr 42 [05/2012] —

    2. Ćwiczenie z dobrej starej szkoły kulturystycznej, obecnie zapomniane i rzadko wykonywane na siłowni. Pracuje przy tym cały triceps, wszystkie głowy. — Muscular Development Nr 42 [05/2012] —

    3. Wykonanie: Dłonie ułożone na brzegu jednej ławeczki, stopy oparte na drugiej ławeczce, ciało zawieszone w powietrzu: wziąć wdech i zgiąć przedramiona, po czym wyprostować je (odepchnąć się na nich); wykonać wydech w końcowej fazie ćwiczenia.
      Informacje: Na udach można położyć ciężarek, dzięki czemu odpychanie będzie trudniejsze, a wysiłek intensywniejszy. — Atlas Treningu Siłowego — Frederic Delavier

    4. – Zanim zaczniemy wykonywać ćwiczenie należy rozgrzać mięśnie główne i współpracujące oraz stawy barkowe, łokciowe i nadgarstkowe.

      – Odległość między ławkami powinna uniemożliwiać zbytnie oddalenie dłoni od tułowia

      – Ławki powinny być tej samej wysokości

      – Wysokość ławki, na której opieramy ręce, powinna gwarantować maksymalny zakres ruchu do dołu

      – Odległość między dłońmi powinna odpowiadać szerokości ramion

      – W pozycji wyjściowej nogi i ręce są wyprostowane

      – Ruch opuszczania tułowia wykonujemy powoli

      – Nie zwiększamy na siłę zakresu ruchu opuszczania tułowia

      – W trakcie opuszczania tułowia łokcie kierujemy do tyłu, a nie na boki

      – Ruch unoszenia tułowia wykonujemy znacznie szybciej niż ruch jego opuszczania

      – W czasie unoszenia tułowia mocno napinamy tricepsy — Kulturystyka i fitness Nr 61 [11/2004] – Kalejdoskop ćwiczeń —

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here