Strona główna naprzemianstronne unoszenie ramion w przód na wyciągu dolnym

    naprzemianstronne unoszenie ramion w przód na wyciągu dolnym

    370
    2
    PODZIEL SIĘ

    2 KOMENTARZE

    1. Wykonanie: W pozycji stojącej, kończyny dolne w lekkim rozkroku, ramiona wzdłuż tułowia, rączka wyciągu trzymana nachwytem: wziąć wdech i unieść ramiona na wysokość oczu; wykonać wydech w końcowej fazie ćwiczenia. — Atlas Treningu Siłowego — Frederic Delavier

    2. Wykonanie
      1.    Złap nachwytem (dłoń w dół) jedną ręką uchwyt w kształcie litery D przymocowany do linki dolnego wyciągu.
      2.    Stojąc tyłem do maszyny, podnieś uchwyt łukiem do poziomu barków, łokieć wyprostowany.
      3.    Opuść uchwyt do poziomu pasa.
      Mięśnie pracujące
      Główne: Przednia część naramiennego
      Dodatkowe: Boczna część naramiennego, czworoboczny, górna część piersiowego
      Przybliżenie anatomiczne
      Chwyt: Trzymanie rączki nachwytem pobudza pracę przedniej i bocznej części mięśnia naramiennego.
      — Anatomia w kulturystyce — William P. Hamilton

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here