Strona główna zginanie tułowia w bok leżąc

    zginanie tułowia w bok leżąc

    3498
    1
    PODZIEL SIĘ

    1 KOMENTARZ

    1. Wykonanie
      1.    Połóż się na lewym boku ze zgiętymi kolanami i złączonymi nogami. Prawa ręka za głową.
      2.    Napnij mięśnie skośne brzucha prawej strony i wolno unieś górną część tułowia.
      3.    Opuść tułów do pozycji wyjściowej.

      Mięśnie pracujące
      Główne: Skośne brzucha, prosty brzucha
      Dodatkowe: Zębaty przedni

      Przybliżenie anatomiczne
      Pozycja rąk: Połóż górną rękę za głową, a drugą na kolanie dla równowagi. Nie ciągnij ręką za głowę podczas ćwiczenia.
      Pozycja stóp: Ułóż złączone nogi, tak aby były one zgięte w stawach biodrowych i kolanowych do kąta 90 stopni.
      Pozycja ciała: Połóż się na lewym boku, aby ćwiczyć mięśnie skośne prawej strony, a później przekręć się na drugi bok, aby ćwiczyć mięśnie skośne
      strony przeciwnej. Wykonuj to ćwiczenie na podłodze, korzystając z miękkiej maty gimnastycznej.
      Zakres ruchu: W wyniku mocnego napięcia mięśni unosisz swój tułów 30 do 45 stopni nad podłoże. — Anatomia w kulturystyce — William P. Hamilton

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here