Strona główna wspięcia na palcach jednej kończyny dolnej ze sztangielką

    wspięcia na palcach jednej kończyny dolnej ze sztangielką

    46
    1
    PODZIEL SIĘ

    1 KOMENTARZ

    1. Wykonanie: W pozycji stojącej, palce stopy wsparte o podstawkę, sztangielka w jednej ręce, druga ręka dla lepszej równowagi oparta na wsporniku: wspiąć się na palcach (zgięcie podeszwowe), utrzymując staw kolanowy w wyproście lub w lekkim zgięciu; powrócić do pozycji wyjściowej.
      Informacje: Przy każdym powtórzeniu należy wykonać pełne zgięcie, aby dobrze rozciągnąć mięsień trójgłowy łydki. Tylko wykonywanie długich serii ćwiczeń (aż do wystąpienia uczucia pieczenia), daje najlepsze rezultaty.
      Zalecenia: U niektórych osób mięsień trójgłowy łydki nie reaguje na trening zwiększeniem masy. Jedyne, co można uzyskać, to przyrost ich siły. Długie łydki, tzn. takie, w których mięśnie brzuchate i płaszczkowate schodzą bardzo nisko, można łatwiej rozbudować. Odwrotnie dzieje się w przypadku łydek krótkich: wyjątkowo trudno powiększyć ich masę. — Atlas Treningu Siłowego — Frederic Delavier

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here