Strona główna wspięcia na palcach siedząc ze sztangą

    wspięcia na palcach siedząc ze sztangą

    16
    2
    PODZIEL SIĘ

    2 KOMENTARZE

    1. Wykonanie: W pozycji siedzącej na ławeczce, podpórka umieszczona pod palcami stóp, sztanga ułożona na dolnej części ud: wspiąć się na palcach (zgięcie podeszwowe).
      Informacje: Najlepsze rezultaty daje trening w seriach co najmniej 15-20 powtórzeń.

      Ćwiczenie to można wykonywać też bez żadnych dodatkowych obciążeń na krześle lub ławeczce. Trzeba wtedy wykonywać bardzo długie serie ćwiczeń (aż do wystąpienia uczucia pieczenia).
      Zalecenia: Ćwiczenia nie wolno wykonywać z dużymi obciążeniami.

      Zaleca się nałożenie wałka z kauczuku na gryf sztangi lub, jeśli to niemożliwe, położenie zwiniętego ręcznika na udach lub owinięcie nim gryfu sztangi, aby chronić uda. — Atlas Treningu Siłowego — Frederic Delavier

    2. Wykonaj to ćwiczenie w siadzie na ławce. Palce stóp oparte są na drewnianej podpórce, a sztanga spoczywa poprzecznie na dolnych częściach ud. — Anatomia w kulturystyce — William P. Hamilton

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here